Tuesday, March 29, 2011

Saya sangat penat... T_T

Dikala hati ini menangis,
Tiada siapa yg tahu,
Insan itu cuba ku buang jauh,
Namun bayangnya sentiasa mengekoriku,

Ya Allah...
Apakah ini petunjuk dariMu,
Andai dia bukan milikku,
Jauhkan aku dari dia,
Berikan aku ketenangan,
Aku dambakan hidayahMu ya Allah...

Andai dia tercipta untukku,
Tunjukkan aku jalan itu,
Damaikan hati ini dengan ketentuanMu,
Sesungguhnya Engkau adalah sebaik-baik Perancang.

Mudah untuk ku maafkan,
Tapi amat payah untuk aku melupakannya,
Allah...hanya Engkau mengetahui apa sahaja yg terpendam dalam hati ini,

Ma...
Angah tahu,
Telah banyak cinta yg ma tunjukkan,
Telah banyak kasih yg ma curahkan,
Telah banyak ketenangan dan kebahagiaan yg ma hadiahkan,
Terima kasih ma...
Hanya Allah mampu membalas semua itu.

Ya Allah...
Hadiahkan aku KETENANGAN...
Kurniakan aku KEBAHAGIAAN...
Hanya padaMu tempat ku meminta...
Terima kasih ya Allah atas semua nikmat yg telah dikurniakan...
Moga aku tergolong dalam hambaMu yg bersyukur. 

No comments:

Post a Comment