Tuesday, August 9, 2011

Di Atas Satu Cinta ~Subhanallah~

Cinta yang dibina bukan cinta kosong 
tetapi cinta yang punya pengertian yang luhur 
dan hanya dapat dirasakan dengan jiwa yang bersih 
yang sentiasa mencari TUHAN... 


Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lembaran waktu
Apakah ku masih bisa
Terus melangkah
serpihan hidupku
kan ku bangun 
di atas satu CINTA...


Subhanallah...
aku mencintainya
Subhanallah...
aku menyayanginya
dari ufuk Timur hingga ke Barat
selalu di hatiku


Ya ALLAH...
Jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-Mu, 
agar bertambah kekuatan ku untuk menyintai-Mu.


Ar-Rahman...
Jika aku jatuh hati pada seseorang, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut kepada-Mu agar aku tidak terjatuh dalam jurang cinta nafsu. 







No comments:

Post a Comment